Sunday, April 19, 2009

Me MySeLf...:p

FINALLY.........


So, for da 1st blog i just want to introduce myself....actually real name aku xde kena mengena sgt dgn nickname aku...mostly member2 yg kamceng dgn aku paggil aku paja @ bj n yg terbaru pija...hehehe...punya la byk nickname aku...sumtimes  ade jgk aku pk org x konfius ker...mula2 kat sekolah rendah mostly member2 called aku paja...mana dpt pun xtau la...then bla msk hostel aku pun teringin la nak tukar nickname aku...mcm pelik jgk bla aku nak introduce kat org "nama saya paja"...so aku pun introduce diri aku dgn nama feza...shortname drpd fullname aku...mula2 tu ok la...tp bla nak abih form 1 ada member aku tau yg org pggl aku dgn nama paja...so apalg, terus hilang la nama aku yg glamor mcm wanita melayu terakhir tue...hehehe...pastu benda yg sama jgk jd time aku kat matrix n uitm...x melekat jgk nama tue dgn aku...dpt nickname baru lg adala...bj aku dpt masa kat uitm...pija plak waktu aku keje dekat prudential...boleh bilang la brapa org yg pggl aku dgn nama feza....hehe..apapun aku x brapa kisah sgt...asalkan org ingat n kenal aku sudah...lgpun aku bknnya gla glamor sgt...hahaha...

No comments:

Post a Comment